Spiken Kållandsö fortfarande infryst...
Ska bli gött när isen släpper på Spiken så man slipper åka från Hällekis när man vill fiska i Dalbosjön.Ulf.Djerv (Team Hinden) har koll genom yrkesfiskare så han informerar när det är isfritt och klart för att rampa.
Om det blir så varmt som de säger nästa vecka så kanske isen släpper helgen efter....

0 kommentarer:
Skicka en kommentar