Robin drillar jättefisk som högg på första spöt....VK-raksi igen!!!
Johan ringde och skrek i telefon att de hade fått hugg på första spöt han la ut , han hann inte sätta blyt ens...vilken kanonstart för nya båten.
Fisken rusade fortfarande efter ca 2 min ,hoppas det går vägen för dem nu bara
Johan ringde igen det är en jättefisk förmodligen 10+++ och den har varit så nära så de såg att den var klippt,fisken rusar tungt i 50 metersrusningar
Fighten har nu pågått i 30 minuter
40 minuter nu och ännu ingen fisk håvad oj oj oj den måste vara kanonstor
Nu var fighten över fisken vägde 8,1 i båten ,Johan sa att det var starkaste fisken han varit med om..Grattis Robin till ditt nya PB på lax


0 kommentarer:
Skicka en kommentar