VÄLKOMMEN TILL VÅRAN BLOGG HÄR KAN NI FÖLJA VÅRT OCH ANDRAS FISKEÄVENTYR SKICKA GÄRNA FISKERAPPORTER OCH BILD SÅ LÄGGER VI IN DEM HÄR

ALLT som är skrivet på denna sida är COPYRIGHTSKYDDAT av TEAM MARRE

MMS = telefon nummer 0735432667



ELLER E-POST team.marre@telia.com



with gladsax

22 mars 2009

Robin drillar jättefisk som högg på första spöt....VK-raksi igen!!!

Johan ringde och skrek i telefon att de hade fått hugg på första spöt han la ut , han hann inte sätta blyt ens...vilken kanonstart för nya båten.

Fisken rusade fortfarande efter ca 2 min ,hoppas det går vägen för dem nu bara

Johan ringde igen det är en jättefisk förmodligen 10+++ och den har varit så nära så de såg att den var klippt,fisken rusar tungt i 50 metersrusningar

Fighten har nu pågått i 30 minuter

40 minuter nu och ännu ingen fisk håvad oj oj oj den måste vara kanonstor

Nu var fighten över fisken vägde 8,1 i båten ,Johan sa att det var starkaste fisken han varit med om..Grattis Robin till ditt nya PB på lax

0 kommentarer:

1a Kållandsöträffen 2011

1a Kållandsöträffen 2011

Vann Kållandsöträffen 2009

Vann Kållandsöträffen 2009

Vår gamla trotjänare 600an

Vår gamla trotjänare 600an

10,7kg från Naven april 2008

10,7kg från Naven april 2008

PB Simrishamn 12,6kg

PB Simrishamn 12,6kg

NORDISKA MÄSTARE 2006 MELLERUD

NORDISKA MÄSTARE 2006 MELLERUD
eXTReMe Tracker

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP