Hällekis rampen är isfri...
Kan finnas lite snö kvar på rampen ,ta med salt ifall det behövs
Skitfiske alla som ska ut imorgon
// Göran
Kan finnas lite snö kvar på rampen ,ta med salt ifall det behövs
Skitfiske alla som ska ut imorgon
// Göran
© Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008
Back to TOP
0 kommentarer:
Skicka en kommentar