Vättern
-
Fick bli ett em/kvällspass på Krondikets lugna yta🎣
Körde här uppe på hemmaplan & det fanns lite fisk här uppe också.
3 laxar 65-66cm
Behöll 2
2 för sm...
5 dagar sedan
© Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008
Back to TOP
1 kommentarer:
Jag ser att mailen kommer tidigt ,tidigt på morgonen ... så det lär vara på sin plats en en kall öl efter en arbetsvecka ...;)
Team Markström önskar dig en trevlig helg !
Skicka en kommentar