Vättern
-
Fick bli ett em/kvällspass på Krondikets lugna yta🎣
Körde här uppe på hemmaplan & det fanns lite fisk här uppe också.
3 laxar 65-66cm
Behöll 2
2 för sm...
5 dagar sedan
12 godkända på tävling är inte illa alls eller hur
http://www.gl2s.com/component/option,com_wrapper/Itemid,177/
http://www.gl2s.com/component/option,com_wrapper/Itemid,161/
http://www.gl2s.com/component/option,com_wrapper/Itemid,152/
http://www.gl2s.com/component/option,com_wrapper/Itemid,153/
© Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008
Back to TOP
0 kommentarer:
Skicka en kommentar