Vättern
-
Fick bli ett em/kvällspass på Krondikets lugna yta🎣
Körde här uppe på hemmaplan & det fanns lite fisk här uppe också.
3 laxar 65-66cm
Behöll 2
2 för sm...
5 dagar sedan
© Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008
Back to TOP
4 kommentarer:
Fin bit det där!
Glöm inte ...Max en månad i frysen ,sen härsknar den...;)/C
Ser allt ut att vara lite framhållen ? Haha
Vi har 4 Norska Skogkatter, det där är en Norsk Skogkatt också va ? Mvh Janne/Team Pisces
Mario är en blandning mellan skogskatt och vanlig bonnkatt, har en väldigt egen personlighet men väldigt tillgiven.
Älskar fisk som tur är...gädda regnbåge makrill
Medger att han hölls fram för att få ett bamse intryck..ler
Skicka en kommentar